מה אתם יודעים בעצם על מדינות ערב? עולם הסטיגמות והסטריאוטיפים ישלוט בתכנים ובתשובות שהתלמידים יגידו.
דמות הערבי והערביה המסורתיים תבוא לידי ביטוי, כמו גם זליגה של דיעות פוליטיות בהקשר לנעשה מבחינה בטחונית , שתמיד לא מספקת תמונה וורודה.
כדי להבהיר את התמונה נשתמש בכלי aurasma- תמונה שווה אלף מילים- היא לא קלישאה....
התלמידים מקבלים תמונה מארץ ערבית וצריכים לזהות היכן היא, תכונות ,אוכלוסיה פרטים מעניינים, תקופות הסטוריות ועוד.
בסופו של דבר ניתנת התשובה לחידת המקום בצורת סרטון , כמו זה שיעלה בדוגמא שהבאנו. ואז נבדוק את ה"לפני"וה"אחרי" מבחינת הידע והרגשות שהוצפו בנושא. התלמידים ,כל אחד או בזוגות, יוסיפו רבדים נוספים על המקום או על מקום אחר.
את העבודה כתבו עליזה איזנקוט ואביטל הורן בכיף ובשיתוף פעולה
השבמחקעליזה ואביטל, הפעילות שאתן מציגות חשובה ורלוונטית. לא הבנתי כיצד השימוש במציאות הרבודה ובתוכנה משתלב עם מהלך הפעילות. האם תוכלו לפרט?
השבמחקתודה רבה,
אירית
כדי להפעיל את האורזמה צריך להירשם באפליקציה או באתר של אורזמה.
השבמחקללחוץ על join ואז לחפש עם זכוכית המגדלת את avitalaliza ואז להיכנס לחשבון הראשון. ואז לעשות
follow (צד ימין למעלה) ועכשיו אפשר להפעיל את האייקון האמצעי למטה ולסרוק את התמונה. כשהסרטון מתחיל לא חייבים להישאר צמודים לתמונה אלא הסרטון ימשיך. בהצלחה
הצעת ייעול- ניתן ל'נעול' את ה- Aura וכך אין צורך להישאר צמודים לתמונה.
השבמחק