צפיתי בסרטון המרשים וקראתי את הפוסטים בקבוצת הפייסבוק.
חייבת לציין שמעניין מאוד להיכנס לפוסט שהופיע לפני שלוש שנים ולראות האם ומה השתנה מאז.
שאלה שעלתה בי בעת הצפייה בסרטון הייתה בנוגע למיומנויות שתלמידים זקוקים לנו בעולם הדיגיטלי.
הוזכרו הבנת הנקרא, חיפוש מידע ואוריינות מידע. אני חושבת שאלו חשובות ביותר, אך אם לכל אלו לא יתלווה משהו מתחום המוסר אני חוששת שנהיה בבעיה חמורה.
דמות הבוגר שלנו צריכה להיות מורכבת גם מהיכולת לזהות מה מסוכן, מה פוגעני וכיצד יש להתנהג ביחד לאחר ולחברה שבה אנו חיים, גם אם היא וירטואלית.
אני מסכימה עם האמירה "היעדר מורה ונוכחות האינטרנט, הינם כלי פדגוגי." לנו כמורים היום אין את הידע המוחלט. יש ידע רב יותר ברשת ממה שאנחנו יכולים להכיל ואני לא רואה שום רע בשליחת התלמידים לחיפוש מידע ברשת. אני כן רואה מתפקידי לכוון אותם כיצד, היכן ומה הוא המידע האיכותי?
אני משלבת השנה הרבה למידה עצמאית של התלמידות באמצעות הטכנולוגיה. מעבר לתהליך למידה משמעותי יותר של התלמידות מעצם היותן האחראיות על הלמידה אני חשה גם שינוי ברמת ההנאה. של התלמידות כמו גם שלי.
אם אנחנו מחפשים לדייק ולהגדיר את תפקידנו כמורים בתהליך הלמידה האוטונומית -עלינו להכשיר תלמידים כיצד להגיע בעצמם למידע איכותי, לדעת היכן נמצא המידע האיכותי, ולפתח בהם מיומנויות להערכתו.
השבמחקאירית