במסגרת הוראת מדעי החברה, בוחרים מורים רבים לקחת את תלמידיהם לסיור לימודי ב"רחוב השומרונים" בחולון.
רחוב זה הוא עתיר אובייקטים מסקרנים, אשר מושכים את תשומת לב התלמידים המסיירים.
מורה יכול להנחות את תלמידיו לסרוק את האובייקטים ולקבל מידע נוסף על משמעותם.
כמובן שלצורך כך על המורה לערוך סיור מקדים ולהעלות אל הערוץ שלו ב-aurasma את הפריטים אליהם יפנה את תלמידיו, כולל המידע הנוסף אותו יקבלו.
התוכן אליו מופנים התלמידים יכול לכלול תמונות, טקסט, סרטונים, משימות, מבדקים ולמעשה מגוון תכנים.
התמונה המופיעה מצד שמאל היא דוגמה לפריט הנמצא בערוץ efratmima והיא מפנה לקטע אודיו קצר העוסק בשפה השומרונית.
*** מאחר ולא לכל תלמיד יש מכשיר סמארטפון (או שהוא מעוניין לעשות בו שימוש לצרכים לימודיים) מומלץ לבקש מהתלמידים לפעול בצוותים.
רחוב זה הוא עתיר אובייקטים מסקרנים, אשר מושכים את תשומת לב התלמידים המסיירים.
מורה יכול להנחות את תלמידיו לסרוק את האובייקטים ולקבל מידע נוסף על משמעותם.
כמובן שלצורך כך על המורה לערוך סיור מקדים ולהעלות אל הערוץ שלו ב-aurasma את הפריטים אליהם יפנה את תלמידיו, כולל המידע הנוסף אותו יקבלו.
התוכן אליו מופנים התלמידים יכול לכלול תמונות, טקסט, סרטונים, משימות, מבדקים ולמעשה מגוון תכנים.
התמונה המופיעה מצד שמאל היא דוגמה לפריט הנמצא בערוץ efratmima והיא מפנה לקטע אודיו קצר העוסק בשפה השומרונית.
*** מאחר ולא לכל תלמיד יש מכשיר סמארטפון (או שהוא מעוניין לעשות בו שימוש לצרכים לימודיים) מומלץ לבקש מהתלמידים לפעול בצוותים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה