יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

מבנה הסמכות הדיגיטלית - אורית מולווידזון ומירה תמיר

מבנה הסמכות הדיגיטלית – אורית מולווידזון ומירה תמיר

1.     השאלה שפרסמנו בפייסבוק הייתה:
חברים יקרים.
אני פונה אליכם בהתלבטות על נושא מהותי . 
בהתאם לרפורמה החדשה (חדשות לבקרים) 30% מהציון נקבע על ידי המורה בהערכה בית ספרית. 
האם לדעתכם מספיקה הערכה חלופית לאותם 30% או שצריך לשלב הערכה חלופית עם מסורתית ולהגדיר את המשקל של כל סוג הערכה?
2.     מספר התשובות שקיבלנו היה 14
3.     התשובות היו איכותיות והקהילה הצליחה לסייע לנו בחשיבה על פתרון אפשרי.
4.     קבענו את איכות התשובה לפי הכרותינו את האנשים / צורת ההתבטאות / התייחסות רצינית ומעמיקה לשאלה , וכמו כן תגובת אנשים לתגובות לשאלה. 
5.     אמנם אנחנו קיבלנו תגובות אבל לדעתנו התשובות תלויות בניסוח הפוסט.
6.       התייחסות לשימוש בחכמת ההמונים בהוראה – תלמידים יכולים לפנות בפייסבוק בשאלה לחכמת המונים, כאשר בניסוי כלשהו עליהם  לעשות ניתוח סטטיסטי של התוצאות שקיבלו והם רוצים לבדוק את תוצאותיהם עם עוד חברים ולקבל משוב על מסקנותיהם, או כאשר אין הם יודעים להיכן לפנות לקבלת ידע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה